poniedziałek, 6 maja 2013

Witam serdecznie:)
Leżąc na łóżku w nudne poniedziałkowe późne popołudnie, słuchając muzyki wpadłam na pomysł... który właśnie realizuję. Postanowiłam założyć bloga. Blog poświęcony muzyce.
To mój pierwszy blog, dopiero się uczę, wdrażam w ten temat. 


Moim celem jest podzielenie się z Wami odrobiną muzyki:)
Będę tu wrzucała różnego rodzaju utwory. Nie skupiam się na jednym stylu muzycznym.
Podzielę się tą muzyką, którą w danej chwili słucham. Moje posty i dorzucone do nich piosenki będą związane z moim nastrojem, wspomnieniami, dobrze lub źle spędzonym dniem.

Mam nadzieje, że choć troszeczkę spodoba się Wam to czego słucham i z zaciekawieniem będziecie śledzili mojego bloga, a ja przeniosę Was muzyką na Księżyc. Kiedyś Wam opowiem dlaczego akurat na Księżyc... 




Zacznę od piosenki dzięki której wpadłam na pomysł założenia bloga:) 

RUFUS - Take Me



Znalazłam ją przypadkiem, wcześniej nigdy jej nie słyszałam. Bardzo lubię taki klimat. Idealna na późne popołudnie, słońce zachodzi, a ja leżę na łóżku z zamkniętymi oczami - całkowity chillout. 


Co do teledysku... Dziwny, pasujący do klimatu tej piosenki, ale nie zachwyca. Lepiej się słucha z zamkniętymi oczami. 
Miłego słuchania życzę:)

Pozdrawiam,
Justi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz